Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach chwali się super wynikami
Kompleks Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach jest jednym z największych budowanych obecnie nad polskim Bałtykiem. Deweloper spółka Prestige rozwija projekt od kilku lat. Obecnie na terenie inwestycji działa już kilka budynków apartamentowych, hotel, a w budowie jest część z dużym aquaparkiem wewnętrznym i salami konferencyjnym. Hotelem i częścią apartamentów zarządza spółka operatorska powołana przez dewelopera.
Firma poinformowała w komunikacie prasowym, że średnie obłożenie jakie zanotowała podczas całych wakacji 2024 r. to 89% i jest wyższe niż rok temu. Apartamenty Bel Mare zarządzane przez operatora należącego do Presige zwiększyły przychody o 54%, a hotel Aqua Resort (330 pokoi) o 16% porównując 2024 z 2023 r.
Spółka podkreśla też, że o 18% wzrosły też rezerwacje i sprzedaż pobytów bezpośrednio w obiekcie (nie przez kanały OTA typu platformy rezerwacyjne).
- Średnie wyprzedzenie rezerwacji skróciło się o 15%, a największy pick rezerwacyjny obserwowany był na 8 dni przed datą rozpoczęcia przyjazdu, co potwierdza tendencję, że Polacy rezerwują urlopy na zasadzie last minute, oczekując korzystnych ofert – informuje Marta Jonak-Mikołajczyk, dyrektor ds. zarządzania przychodami w Bel Mare & Aqua Resort.
W kompleksie, który wprawdzie położony jest nie przy samej plaży to goście liczyć mogą na wiele atrakcji. W wakacje na terenie obiektów odbyło się m.in. 500 godzin różnorodnych animacji dla dzieci.
– Coraz bardziej widoczne są dwa trendy. Jednym z nich jest tzw. coolvacation, gdzie w szczycie sezonu zamiast śródziemnomorskich upałów wybieramy nasze rodzime szerokie i piaszczyste plaże, wybierane chętnie przez rodziców czy dziadków z małymi dziećmi. Drugim: podróże stają się bardziej ukierunkowane na doświadczenia i aktywność; rośnie zainteresowanie turystów luksusowymi udogodnieniami. Podróżujący w tym sezonie stawiali często na krótsze, lecz bardziej jakościowe wyjazdy, oczekując atrakcji których nie mają na co dzień: Aquaparku czy basenu, animacji tematycznych, spa czy aktywności sportowych – a to wszystko okraszone bardziej świadomym podejściem do własnych potrzeb i bukowania wypoczynku – ocenia Kamil Maciąg, dyrektor sprzedaży i marketingu Bel Mare & Aqua Resort.