Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach chwali się super wynikami

Średnie obłożenie podczas całych wakacji 2024 wyniosło w obiekcie zarządzanym przez powiązaną z deweloperem spółkę operatorską aż 89%. Obiekt zadowolony jest też z wyników finansowych: Bel Mare zwiększył przychody o 54%, a Aqua Resort o 16% porównując rok do roku – podała spółka w komunikacie.
Już teraz w Bel Mare & Aqua Resort Międzyzdroje działa ponad 1 tys. lokali (apartamenty, pokoje hotelowe). Głównym operatorem jest tu spółka należąca do dewelopera, ale działają też Sun & Snow czy Renters

Kompleks Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach jest jednym z największych budowanych obecnie nad polskim Bałtykiem. Deweloper spółka Prestige rozwija projekt od kilku lat. Obecnie na terenie inwestycji działa już kilka budynków apartamentowych, hotel, a w budowie jest część z dużym aquaparkiem wewnętrznym i salami konferencyjnym. Hotelem i częścią apartamentów zarządza spółka operatorska powołana przez dewelopera. 

Firma poinformowała w komunikacie prasowym, że średnie obłożenie jakie zanotowała podczas całych wakacji 2024 r. to 89% i jest wyższe niż rok temu. Apartamenty Bel Mare zarządzane przez operatora należącego do Presige zwiększyły przychody o 54%, a hotel Aqua Resort (330 pokoi) o 16% porównując 2024 z 2023 r. 

Spółka podkreśla też, że o 18% wzrosły też rezerwacje i sprzedaż pobytów bezpośrednio w obiekcie (nie przez kanały OTA typu platformy rezerwacyjne).

- Średnie wyprzedzenie rezerwacji skróciło się  o 15%, a największy pick rezerwacyjny obserwowany był na 8 dni przed datą rozpoczęcia przyjazdu, co potwierdza tendencję, że Polacy rezerwują urlopy na zasadzie last minute, oczekując korzystnych ofert – informuje Marta Jonak-Mikołajczyk, dyrektor ds. zarządzania przychodami w Bel Mare & Aqua Resort.

W kompleksie, który wprawdzie położony jest nie przy samej plaży to goście liczyć mogą na wiele atrakcji. W wakacje na terenie obiektów odbyło się m.in. 500 godzin różnorodnych animacji dla dzieci.

– Coraz bardziej widoczne są dwa trendy. Jednym z nich jest tzw. coolvacation, gdzie w szczycie sezonu zamiast śródziemnomorskich upałów wybieramy nasze rodzime szerokie i piaszczyste plaże, wybierane chętnie przez rodziców czy dziadków z małymi dziećmi. Drugim: podróże stają się bardziej ukierunkowane na doświadczenia i aktywność; rośnie zainteresowanie turystów luksusowymi udogodnieniami. Podróżujący w tym sezonie stawiali często na krótsze, lecz bardziej jakościowe wyjazdy, oczekując atrakcji których nie mają na co dzień: Aquaparku czy basenu, animacji tematycznych, spa czy aktywności sportowych – a to wszystko okraszone bardziej świadomym podejściem do własnych potrzeb i bukowania wypoczynku – ocenia Kamil Maciąg,  dyrektor sprzedaży i marketingu Bel Mare & Aqua Resort.

 

Bądź na bieżąco z naszymi najciekawszymi artykułami!
Kliknij Obserwuj w Google News!

Obserwuj nas w Google News
Autor
Redakcja
InwestycjewKurortach.pl
Copyright

Stawiamy na jakościowe, autorskie i rzetelne treści. Nie kopiujemy tekstów od innych, nie kredniemy treści z zagranicznych portali. Uszanuj naszą pracę autorską i czas poświęcony na przygotowanie materiałów. Jeśli zależy ci na zacytowaniu fragmentu lub podaniu przytoczonych przez nas danych - prosimy podaj źródło: portal InwestycjewKurortach.pl