Reklama
Kontakt z sprawie współpracy marketingowej: oraz patronatów mediowych tel. 605 66 77 18, analizy(małpa)inwestycjewkurortach.pl
Jak można zaistnieć na portalu?
Content marketing - artykuły:
- Artykuł - szerszy materiał przekrojowo pokazujący firmę, odniesienie do rynku, dane zewnętrzne wraz ze zdjęciami i linkami - od 1.900 do 3.800 PLN netto, materiał jest oznaczony jako materiał partnera
- E-marketing Partnera - od 500 do 1.500 PLN netto
- Niestandardowe formy współpracy - to wspólne działania mające na celu pokazanie jak można zarabiać w kurportach. Z partanerami przygotowujemy m.in. specjalne cykle edukacyjne, raporty. akcje marketimgowe - wycena takich działań jest indywidualna, gdyż zależy od zakresu i długości współpracy.
Wszystkie materiały analizujemy i oceniamy pod kątem jakości i poprawności oraz uzupełniamy o linki do stron partanera.
- Klasyczne bannery reklamowe - koszt w zależności od wielkości banneru od 500 do 900 PLN netto / za miesiąc
W przypadku wszystkich płatnych form współpracy portal zastrzega sobie prawo odmowy realizacji. Zależy nam przede wszystkim na jakości i uczciwości względem czytelników, firm, czy samorządów z kurortów, osób poszukujących ciekawych inwestycji. Dlatego nie zawsze - nawet płacąc - potencjalny reklamodawca będzie mógł zaistnieć na portalu.
Nasza główna zasada to nie pokazywać i nie promować firm, projektów i działań według naszej analizy niewiarygodnych, które mogą narazić na straty osoby kupujące nieruchomości, inne firmy i podmioty. Jeśli o czymś piszemy to uważamy, że dana firma czy osoba zasługuje na uwagę.
Statystyki portalu według Google Analytics, ostatnie 3 miesiące:
Sierpień 2025 - aktywni użytkoniwcy 13 tys. / liczba zdarzeń 89 tys.
Wrzesień 2025 - aktywni użytkownicy 8 tys. / liczba zdarzeń 57 tys.
Październik 2025 - aktywni użytkownicy 12 tys. / liczba zdarzeń 80 tys.
Screen z Google Analytics - ostatnie 30 dni

Screen z Semrush (to według naszych analiz najbardziej wiarygodna firma zewnętrzna, jej dane są najbardziej spójne z Google Analytics, w przeciwieństwie do danych z Similarweb, które w porównaniu z danymi z Google Analytics są zupełnie rozbieżne)

