Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Stosujemy je w celu lepszego dopasowania treści do odbiorcy, prezentacji reklam oraz w celach statystycznych. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

Reklama

Kontakt z sprawie współpracy marketingowej: tel. 605 66 77 18, reklama(małpa)inwestycjewkurortach.pl

Jak można zaistnieć na portalu?

Content marketing - artykuły:

  • News - krótki materiał opisujący inwestycję, firmę lub produkt dostarczony przez Partnera bez większej edycji redakcyjnej - od 750 PLN netto 
  • Materiał pogłębiony - szerszy materiał przekrojowo pokazujący firmę, odniesienie do rynku, dane zewnętrzne - od 1.800 do 2.500 PLN netto
  • E-marketing Partnera - do 500 PLN netto
  • Niestandardowe formy współpracy - to wspólne działania mające na celu pokazanie jak można zarabiać w kurportach. Z partanerami przygotowujemy m.in. specjalne cykle edukacyjne, raporty. akcje marketimgowe - wycena takich działań jest indywidualna, gdyż zależy od zakresu i długości współpracy.

Wszystkie materiały analizujemy i oceniamy pod kątem jakości i poprawności oraz uzupełniamy o aktyne linki do stron partanera. 

  • Klasyczne bannery reklamowe - koszt w zależności od wielkości banneru od 230 do 800 PLN netto / za miesiąc
  • Umieszczenie inwestycji w dziale Polecane Inwestycje - 1.500 PLN netto za okres 6 miesięcy

W przypadku wszystkich płatnych form współpracy portal zastrzega sobie prawo odmowy realizacji. Zależy nam przede wszystkim na jakości i uczciwości względem czytelników, firm, czy samorządów z kurortów, a także osób poszukujących ciekawych inwestycji. Dlatego nie zawsze - nawet płacąc - potencjalny reklamodawca będzie mógł zaistnieć na portalu. 

Nasza główna zasada to nie pokazywać i nie promować firm, projektów i działań niewiarygodnych, które mogą narazić na straty osoby kupujące nieruchomości, inne firmy lub podmioty. Jeśli o czymś piszemy to uważamy, że dana firma czy osoba zasługuje na uwagę.