TravelCamp znów edukuje. Znane i cenione szkolenia dla branży turystycznej reaktywacja

Wydarzenie organizowane jest przez Piotra Kasperczaka, niemal kultowego eksperta w branży hoteli i turystyki. Przez lata w czasie spotkań TravelCamp sektor noclegów i gastronomi uczył się najnowszych narzędzi w marketingu. Po przerwie event wznowiono. Najbliższe spotkanie już 22 czerwca w Krakowie.

Najliższa edycja TravelCamp już 22 czerwca 2023 r. w Krakowie

13 lat temu niewiele było w Polsce wydarzeń, w czasie których branża turystyczna mogła się uczyć jak robić nowoczesnych marketing dla swoich hoteli, pensjonatów i restauracji. Właśnie wtedy ruszył TravelCamp. Wydarzenie za którym stoi Piotr Kasperczak, znany i ceniony ekspert związany z digital marketingiem dla branży HoReCa. Do tej pory w ramach kilku edycji spotkania przyciągnęły ponad 1500 hotelarzy i travel managerów.  Uczestnicy TravelCamp dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, rozmawiają o nowych trendach, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych. Najnowsza edycja już 22 czerwca w Krakowie.

- Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników – informujePiotr Kasperczak, pomysłodawca eventu. 

Wiedza dla branży z kurortów
Spotkanie dedykowane jest nie tylko hotelom i restauracjom, ale również branży short-rental (apartamenty na wynajem krótkoterminowy), a także wszystkim którzy mają do czynienia z turystyką w kurortach i uzdrowiskach (samorządy, sanatoria, parki rozrywki). 

Gościem specjalnym krakowskiej edycji TC będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateg i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek.

Eksperci tym razem będą rozmawiać o neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nie zabraknie też wskazówek, jak analizować dane i zwiększać widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Piotr Kasperczak zaprezentuje 10 wskazówek, dzięki którym zwiększyć można widoczność strony hotelu w Google. A Piotr Bajerlein od lat również związany z digital marketingiem opowie co w tym obszarze zmieni się dla branży hotelowej od 1 lipca 2023.

TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub sektorze horeca jest bezpłatny. Konieczna jest rejestracja na stronie organizatora https://travelcamp.pl/

opracowanie: redakcja na podstawie materiałów TravelCamp

 

Bądź na bieżąco z naszymi najciekawszymi artykułami!
Kliknij Obserwuj w Google News!

Obserwuj nas w Google News
Autor
Redakcja
InwestycjewKurortach.pl
Copyright

Stawiamy na jakościowe, autorskie i rzetelne treści. Nie kopiujemy tekstów od innych, nie kredniemy treści z zagranicznych portali. Uszanuj naszą pracę autorską i czas poświęcony na przygotowanie materiałów. Jeśli zależy ci na zacytowaniu fragmentu lub podaniu przytoczonych przez nas danych - prosimy podaj źródło: portal InwestycjewKurortach.pl