Gwiazda Morza z atrakcjami dla gości nie tylko latem
Odpowiednie zaplanowanie hotelu resortowego nie jest łatwe. Czasem inwestorzy podobnie jak turyści patrzą na hotel czy pensjonat przez pryzmat sezonu i tłumu letników. Tymczasem najważniejsze jest takie zaplanowanie i spozycjonowanie obiektu, by przynosił zyski także w okresach mniej popularnych. Podejście tym ważniejsze w segmencie condohoteli – że ewentualne słabe zyski to zawsze strata dla inwestora, który obiekt wybudował.
Jako przykład inwestycji od początku zaplanowanej z myślą o szerokiej ofercie poza sezonem przedstawić można Gwiazdę Morza we Władysławowie. Obiekt od 2013 roku tworzą 2 budynki apartamentowe (w sumie 85 apartamentów i kawiarnia), ale od samego początku w planach był też hotel, który ma zapewnić kompleksowość obsługi gości także po wakacjach. Hotel, w standardzie 4 gwiazdek jest w fazie budowy. Jego oddanie zaplanowano na I kwartał 2019 r. Stanie się osią całego kompleksu.
- Gwiazda Morza od momentu kiedy rozpocznie funkcjonowanie jako Resort Spa&Sport, będzie funkcjonować wokół idei aktywnego wypoczynku. Wokół niej budowany jest cały plan obiektu – począwszy od zaplanowania samego hotelu, a na atrakcjach na zewnątrz kończąc. Nasi goście, ale też osoby które kupują apartamenty nastawieni są przede wszystkim na relaks z rodziną, ale w aktywnej formie – wyjaśnia Agnieszka Łuczak, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu.
Atrakcje, które zapewnią zainteresowanie hotelem (także biznesowe, pod kątem eventów firmowych) poza sezonem to m.in.:
• Ścianka wspinaczkowa wewnątrz hotelu – 16 metrowa, przeszklona, której trasa wiodła będzie przez wszystkie kondygnacje. Jej punktem końcowym będzie taras widokowy na dachu obiektu.
• Rozległa strefa fitness
• 4 baseny, w tym basen typu infinity na dachu, strefa dla dzieci oraz kompleks saunarium
• SPA – dwupoziomowa strefa, gabinety urody i odnowy biologicznej
• Strefa dla dzieci – zaprojektowane w stylu wodnego świata i rafy koralowej i zaułek plastyczny, grota rekreacyjna, statek dla najmłodszych, zjeżdżalnie i wielkie bąble powierza, w których można się ukryć.
• Klub muzyczny – skupiony wokół szerokiego baru, utrzymany w klimacie industrialnych wnętrz.
• Restauracja z szeroką panoramą na Nadmorski Park Krajobrazowy, otwarta na salę restauracyjną kuchnia, stanowisko do gotowania na żywo, otwarte palenisko.
• Centrum konferencyjne na 250 osób
Gwiazda Morza w pigułce
Hotel Gwiazda Morza Resort Spa&Sport budowany jest w odległości 120 m od otwartego morza, w dzielnicy Władysławowa Hallerowo. Będzie to jedyny nowoczesny obiekt o tak wysokim standardzie 4**** w tej części polskiego wybrzeża. Kompleks tworzą funkcjonujące już od 2013 i 2015 roku dwa budynki apartamentowe (w sumie 85 apartamentów i kawiarnia) oraz będący w budowie czterogwiazdkowy hotel. Oba obiekty apartamentowe cieszą się wysokim poziomem obłożenia.
Deweloperem resortu jest spółka Gwiazda Morza. Jej właścicielami jest trzech wspólników, którzy w swoim długoletnim doświadczeniu zawodowym mają szereg zrealizowanych projektów deweloperskich. Prezesem zarządu jest Krzysztof Sobolewski, doświadczony menedżer i inwestor, dodatkowo odpowiedzialny również za projekt zagospodarowania terenów postindustrialnych na terenie gdańskiego Młodego Miasta. Drugim wspólnikiem spółki jest wieloletni inwestor z Władysławowa Zygmunt Skoczke, który w branży deweloperskiej działa od ponad 20 lat. Zainicjował on rozwój inwestycji hotelowych i rekreacyjnych w mieście, i od lat ceniony jest za jakość i poziom realizowanych obiektów. Ostatnim ze wspólników, którzy budują hotel jest właściciel koncernu kosmetycznego Joanna - Ryszard Korczak, który przez 35 lat funkcjonowania firmy zbudował jedno z wiodących na polskim i europejskim rynku kosmetycznym przedsiębiorstw. Równolegle realizuje inwestycje na rynku deweloperskim, budując domy jednorodzinne i apartamentowce na terenie województw pomorskiego i mazowieckiego. Łącznie wspólnicy oddali do użytku już ponad 400 jednostek mieszkalnych.
Ceny, możliwość zakupu, zyski
W ofercie sprzedaży obecnie dostępne są pokoje hotelowe w modelu condo (w sumie realizowanych jest tu 87 jednostek), jak i ekskluzywne apartamenty w hotelu, do prywatnego korzystania Exclusive Serviced Apartments (ESA) – indywidualnie zaprojektowane przestrzenie mieszkalne na trzeciej i czwartej kondygnacji budynku (13 apartamentów w metrażach 36-58 mkw.), z których rozpościerać się będzie panoramiczny widok na morze i Półwysep Helski. Cała strefa ESA z lokalami dedykowana jest osobom, które chcą mieć nieruchomość typu second home w kurorcie, ale z dostępem do wysokiej klasy serwisu hotelowego.
Poziom sprzedaży pokoi condo łącznie z rezerwacjami, dla których przygotowywane są umowy sprzedaży przekroczył 25 proc. Kupić można mniejsze lokale o powierzchni 22 metrów, ale też większe, dwupokojowe o metrażu 40 mkw. - 80 proc. nabywców pokoi to nasi dotychczasowi klienci. Potwierdza to zaufanie klientów oraz sukces komercyjny obiektów, w których Gwiazda Morza zapewnia wysokie poziomy obłożenia już piąty rok z rzędu – podkreśla Agnieszka Łuczak.
Ceny wykończonych, gotowych do wynajęcia lokali zaczynają się od 460 tys. zł brutto (w tym 23 proc. VAT) za lokal 22 mkw. Model condo w Gwieździe Morza zapewnia wypłatę zysków na podstawie umowy zawieranej na 15 lat (z możliwością przedłużenia). Poziom wypłat wynosić ma: w pierwszym roku po uruchomieniu hotelu 5,5 proc. ceny netto zakupionego pokoju. W drugim roku 6 proc., w trzecim 6,5 proc., a od czwartego roku do końca 15-letniej umowy wynosić będzie 7 proc. rocznie. Umowa może zostać przedłużona do 20 lat.
Więcej www.twojdomnadbaltykiem.pl
Szczegóły >>>