Gwiazda Morza w sprzedaży także poprzez warszawskiego dewelopera Tacit

Luksusowy projekt Gwiazda Morza, który powstaje we Władysławowie jako jeden z niewielu condohoteli w Polsce ma wydzieloną strefę najbardziej prestiżowych apartamentów prywatnych, dedykowanych zamożnym klientom. To 13 lokali na najwyższych piętrach. Ich sprzedażą zajmie się warszawski deweloper spółka Tacit odpowiedzialna m.in. za budynek Cosmopolitan.

Deweloper Gwiazdy Morza od lat zaskakuje. Najpierw odwagą budowania prestiżowego projektu w nie cieszącym się dobrą sławą Władysławowie. Firma od lat powoli, ale sukcesywnie przyczynia się do zmiany wizerunku kurortu. Później zaskoczyła wprowadzeniem koncepcji wydzielenia w condohotelu części prywatnej, dla zamożnych klientów, którzy chcą mieć własny apartament z obsługą hotelową, ale w części oddzielonej od najmu turystycznego. Dziś deweloper zaskakuje tym, że apartamenty będą sprzedawane przez… innego dewelopera. – To pierwszy taki przypadek w Polsce. Kiedy deweloperzy łączą siły, by sprzedawać własne apartamenty. Zupełnie nowatorski ruch, ale bardzo ciekawy. Uzupełnienie oferty o luksusowe apartamenty nadmorskie jest niewątpliwie dodatkiem do oferty spółki Tacit, która w sprzedaży ma warszawski równie prestiżowy projekt Cosmopolitan – komentuje Marlena Kosiura, ekspert portalu InwestycjewKurortach.pl

Poziom: high level
Te najbardziej luksusowe lokale w Gwieździe Morza to 13 Exclusive Serviced Apartments (ESA) – indywidualnie zaprojektowane przestrzenie mieszkalne na najwyższych kondygnacjach budynku (trzeciej i czwartej, w metrażach 36-58 mkw.). Rozpościerać się z nich będzie panoramiczny widok na morze i Półwysep Helski. Cała strefa ESA z lokalami dedykowana jest osobom, które chcą mieć nieruchomość typu second home w kurorcie, ale z dostępem do wysokiej klasy serwisu hotelowego, i co najważniejsze w części budynku oddzielonej od codziennego ruchu turystycznego w obiekcie.

Tacit Investment od lat specjalizuje się w projektach premium, jest nie tylko deweloperem Cosmopolitana w Warszawie, ale też właścicielem luksusowego hotelu Rialto w Warszawie, buduje projekt hotelowy The Bridge we Wrocławiu i ściśle współpracuje z luksusowymi markami. Teraz spółka powołała nowy projekt High Level Sales & Marketing, i w ramach tej działalności wchodzi w pośredniczenie w sprzedaży wyselekcjonowanych, luksusowych nieruchomości. - Sukces w każdym biznesie opiera się na właściwym doborze partnerów. Gwiazda Morza ma być flagowym projektem naszej spółki, więc wyboru naszych kooperantów dokonujemy wyjątkowo starannie – przyznaje Agnieszka Łuczak, dyrektor zarządzająca w Gwieździe Morza.

Otwarcie condohotelu planowane jest na I kwartał 2019 roku.

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE SPRZEDAŻY POKOI I APARTAMENTÓW W SYSTEMIE CONDO W GWIEŹDZIE MORZA >>>

Gwiazda Morza to nie tylko pokoje i apartamenty, ale też bardzo rozbudowane zaplecze usługowe, przeczytaj co jeszcze powstanie w ramach kompleksu >>>

A jak powstawał projekt i jaka przyszłość go czeka, o tym w wywiadzie mówił prezes spółki Krzysztof Sobolewski >>>

 

Bądź na bieżąco z naszymi najciekawszymi artykułami!
Kliknij Obserwuj w Google News!

Obserwuj nas w Google News
Copyright

Stawiamy na jakościowe, autorskie i rzetelne treści. Nie kopiujemy tekstów od innych, nie kredniemy treści z zagranicznych portali. Uszanuj naszą pracę autorską i czas poświęcony na przygotowanie materiałów. Jeśli zależy ci na zacytowaniu fragmentu lub podaniu przytoczonych przez nas danych - prosimy podaj źródło: portal InwestycjewKurortach.pl