Blue Marine Mielno – ponad 10 tys. osób uważa, że to Hotel z Pomysłem
Konkurs co roku organizuje miesięcznik „Hotelarz”. W sumie w tegorocznym głosowaniu internautów oddano ponad 22 tys. głosów. Liderem głosowania od początku był zdecydowanie Blue Marine Mielno. Obiekt zdobył blisko połowę głosów (10 154), a tym samym tytuł „Hotel z Pomysłem 2019”. Blue Marine Mielno pokonał hotele sieciowe (Focus Premium Sopot – 6 140 głosów), jak również obiekt pięciogwiazdkowy (Bachleda Luxury Hotel Kraków – 1 183 głosy).
Spora część startujących obiektów – bo aż 14 – to hotele, które sprzedawane były w formule condo. Udział wzięło 6 hoteli Grupy Arche, Sea Side Park w Kołobrzegu, zlokalizowany koło Karpacza Lake Hill Resort & SPA, nadmorski Gwiazda Morza Resort & SPA z Władysławowa oraz hotele i apartamenty grupy Grórskie Resorty.
Co wyróżnia Blue Marine Mielno? Po rozbudowie i oddaniu nowego skrzydła (latem 2019 roku) obiekt jest największy w Mielnie. Dysponuje 240 pokojami i apartamentami rodzinnymi. Goście doceniają jednak nie tylko wnętrza, ale przede wszystkim ofertę obiektu. Jest przyjazny dla osób uczulonych na sierść zwierząt (od początku jego powstania nie zezwala na pobyt ze zwierzętami) i nastawiony na rodzinny wypoczynek. – Stawiamy nie tylko na rodziny z dziećmi, ale też wypoczynek międzypokoleniowy. Dlatego część naszych gości, szczególnie w tuż przed i tuż po sezonie, to dziadkowie z wnukami – wyjaśnia Maciej Szatkowski, prezes zarządu spółdzielni właścicieli Blue Marine Mielno.
Ekologia przez zabawę i naukę
Blue Marine Mielno położony jest w spokojnej części, w Mielnie-Unieściu, z dala od zatłoczonego centrum miejscowości. Ta bliskość natury wpisuje się również z ofertę obiektu. – Ekologia to kolejny aspekt, który doceniają goście. Coraz więcej turystów poszukuje miejsca spokojnego wypoczynku, a nasz obiekt zlokalizowany jest dosłownie 100 m od plaży, i jednocześnie nad jeziorem Jamno. Tegoroczne ferie również przebiegają pod znakiem eko. Uruchomiliśmy zajęcia, zabawy i gry dla dzieci opracowane przy współpracy z Fundacją WWF Polska – informuje Maciej Szatkowski.
Latem obiekt rozbudowano. W nowym skrzydle poza pokojami i apartamentami uruchomiono sale zabaw: dla mniejszych dzieci ruszyła strefa z wielkim statkiem pirackim wyposażonym w zjeżdżalnie i basen z kulkami, dla nieco większych powstał pokój z atrakcjami, które najchętniej wybierają nastolatki, czyli sala z grami elektronicznymi, piłkarzykami i cymbergajem. Powiększono strefę gabinetów SPA. Zmodernizowano i powiększono także strefę restauracyjną – powstała trzecia, nowa sala, lobby bar i kawiarnia. Obiekt zyskał też 2 dodatkowe windy, w tym jedną panoramiczną.