ApartView nowa marka pod skrzydłami Kristensena

Firma po raz kolejny udowadnia klientom: możecie nam ufać. Budujemy dla was, ale nie wychodzimy z inwestycji

Firma Kristensen Group uruchomiła właśnie nową markę i usługę – zarządzanie najmem wybudowanych przez siebie lokali. Na rynku szybko powstających i sprzedających się „na pniu” apartamentów wakacyjnych ten ruch to pójście nieco pod prąd. Wielu deweloperów woli wybudować, sprzedać i wycofać się z inwestycji - szczególnie, gdy lokale zbywane są jako lokale mieszkalne, a nie jako condohotel. Kristensen Group – jak to już udowodnił przez wiele lat swojej działalności – stawia na długofalowe relacje i odpowiedzialność za projekty. 

Marlena Kosiura, redakcja IWK: Powołali Państwo nową markę do życia ApartView zajmującą się zarządzaniem najmem w apartamentach, to odpowiedź na potrzeby klientów? Czy jakieś inne przesłanki leżały u podstaw decyzji o rozszerzeniu działalności?

Jacek Twardowski, dyrektor zarządzający Kristensen Group: Nasi klienci, którzy kupili od nas apartamenty wakacyjne, często wyrażali oczekiwanie, że zostaniemy na terenie już skończonej inwestycji. Jako deweloper nie mieliśmy takiej możliwości. Tworząc firmę zarządzającą wynajmem, możemy jak najbardziej spełnić potrzeby właścicieli. ApartView jest naturalną drogą rozwoju dla Kristensen Group. Ciągle pozostajemy w segmencie nieruchomości wakacyjnych, na którym bardzo dobrze się znamy. Nie bez znaczenia jest również to, że ApartView będzie miał główny kontakt z turystami, a lepsze poznanie tej grupy pozwoli nam w przyszłości jeszcze bardziej dopasowywać nasze apartamenty do ich wymagań. 

Jest jeszcze inna, ważna dla nas motywacja do powołania ApartView. W Wiśle mieliśmy bardzo zgrany i skuteczny zespół odpowiedzialny za sprzedaż – Żanetę Kaczmarzyk i Żanetę Strządałę. Najnormalniej w świecie szkoda nam było rozstawać się z nimi po skończeniu inwestycji. Teraz Żanety mają nowe wyzwanie, wprowadzają nową markę na wiślański rynek. Doskonale znają inwestycję, zbudowały relacje z właścicielami apartamentów, mieszkają w Wiśle, więc są w stanie doradzić turystom, jak ciekawie spędzić tam wolny czas. Do teamu ApartView dołączyła Renata Legierska, więc mamy też świeże spojrzenie na zarządzanie nieruchomościami wakacyjnymi.

Co to oznacza dla wszystkich stron, z którymi współpracujecie – klientów, turystów, i kurortów, w których powstają Państwa apartamenty?

Naszym klientom proponujemy kompleksowy produkt – apartamenty wakacyjne z gwarancją najlepszej lokalizacji i profesjonalne zarządzanie ich wynajmem. Turyści otrzymują w pakiecie komfortowy wypoczynek w nowocześnie wyposażonych apartamentach i niezapomniany widok na góry. 

Pytasz też o bardzo ważną kwestię – co oznacza wprowadzenie nowej marki dla kurortów, w których powstają nasze apartamenty. Kristensen Group inwestuje w miejscowościach wakacyjnych, które mają duży potencjał rozwojowy. W takich miastach przychody z obsługi ruchu turystycznego stanowią ważną część gminnych wpływów finansowych. Im więcej jest miejsc noclegowych o jak najlepszej jakości, a jednocześnie dostępnych cenowo dla szerokiej grupy, tym szybciej kurorty będą się stawały coraz bardziej popularne wśród turystów. Dokładamy wszelkich starań, by nasze projekty harmonijnie wpisywały się w otoczenie i podkreślały unikatowe walory miejsc, w których jesteśmy. To wręcz nasza misja, by tworzyć inwestycje, w których chce się wypoczywać, bo nie dominują nad otaczającą przyrodą. ApartView zarządza wynajmem tylko inwestycji wybudowanych przez Kristensen Group, więc, podobnie jak deweloper, będzie dbać o zrównoważony rozwój kurortów.

Czy ten model chcecie Państwo przenosić na nowe inwestycje w Karpaczu, Krynicy Zdrój?

Chcemy, by ApartView działał w tych miejscowościach, w których będziemy budować. W przypadku Active Village w Karpaczu czy Park Jaworzyna w Krynicy-Zdrój planujemy również, by ApartView zarządzał częściami wspólnymi inwestycji. Profesjonalne zarządzanie nieruchomościami wakacyjnymi to duża wartość dodana dla właścicieli, którzy kupują apartamenty z myślą o zyskach z wynajmu. Dlaczego więc przyszłych klientów mamy traktować gorzej niż właścicieli z Wisły?


Według danych podanych przez Kristensen Group apartament wielkości ok. 50  mkw. w Wiśle (I etap inwestycji Apartamenty Bukowa Góra), który kosztował 450 tys., przyniósł właścicielowi roczny zysk w wysokości 35 tys. Najlepsze zyski osiągali właściciele lokalu 85 mkw., który kosztował ok. 650 tys. zł – blisko 52 tys. rocznie. Firma zapowiada, iż na początku nastawia się na dobrze przygotowane, bardzo zindywidualizowane pakiety weekendowe. Ceny za wynajem oczywiście są zależne od wielkości apartamentu i sezonu. Poza sezonem można wynająć apartament nawet od 270 zł za noc, w najbardziej popularnych miesiącach – od 340 zł, w czasie świąt od 410 zł, a na sylwestra od 550 zł.

 

Bądź na bieżąco z naszymi najciekawszymi artykułami!
Kliknij Obserwuj w Google News!

Obserwuj nas w Google News
Autor
Redakcja
InwestycjewKurortach.pl
Copyright

Stawiamy na jakościowe, autorskie i rzetelne treści. Nie kopiujemy tekstów od innych, nie kredniemy treści z zagranicznych portali. Uszanuj naszą pracę autorską i czas poświęcony na przygotowanie materiałów. Jeśli zależy ci na zacytowaniu fragmentu lub podaniu przytoczonych przez nas danych - prosimy podaj źródło: portal InwestycjewKurortach.pl