Konferencja Hotel Meeting. Tegoroczna edycja o reputacji i wizerunku w hotelarstwie

W edycji 2024 r. w wydarzeniu udział wzięło 350 uczestników. Tegoroczne będzie miało zupełnie nowy i świeży na runku hotelowo-turystycznym temat: reputacja i wizerunek w hotelarstwie. Duże jest wydarzeń poświęconych tematyce inwestycyjnej, operacyjnej hoteli, a ostatnio też strefom SPA, o reputacji w zasadzie od wielu lat nikt w branży szerzej nie rozmawia. Tymczasem wizerunek hotelu często decyduje nie tylko o wynikach finansowych obiektu, ale i o jego długofalowej pozycji na rynku.
W czasie tegorocznego wydarzenia wystąpi ponad 30 ekspertów, w tym m.in. przedstawiciele tak znanych i cenionych hoteli jak sieć Gołębiewski, Górskie Resorty, Grano Hotels oraz Leonardo Hotels. Zaplanowano 10 prezentacji i 5 paneli dyskusyjnych, a wieczorem odbędzie się Gala Polecani w Eventach.
Konferencja podzielona jest na cztery bloki tematyczne. Na scenie wystąpi ponad 30 doświadczonych hotelarzy i ekspertów branżowych, którzy podzielą się wiedzą, case studies i praktycznymi rozwiązaniami.
BLOK I
- Panel dyskusyjny: Gwiazdki, reputacja i wizerunek - po co i komu potrzebna jest kategoryzacja hoteli? - moderator Rafał Krzycki (Horeca Business Club)
- Prezentacja: Spójność i reputacja marki hotelowej – case study - Łukasz Pawlina (Grano Hotels)
- Panel dyskusyjny: Condo skandale - czy problemy condohoteli kładą się cieniem na wizerunku całej branży noclegowej? – moderatorka Marlena Kosiura (InwestycjewKurortach.pl)
BLOK II
- Panel dyskusyjny: Czy zmiana branży wpływa na wizerunek i zawodową reputację? – moderator Maciej Szałek (Hotel Kolumna Park)
- Prezentacja: Wizerunek menadżera hotelu - różne perspektywy - Dorota Kłyszewska (HP Park Olsztyn)
- Prezentacja: Prawna ochrona wizerunku - czy warto się sądzić, czy lepiej rozwiązywać konflikty poza salą sądową - Mikołaj Ostrowski (OWIW Legal)
- Prezentacja: Reputacja w czasach AI - jak agenci dbają o nasz wizerunek - Dawid Adach (CogniVis.ai)
BLOK III
- Panel dyskusyjny: Z kim przystajesz, takim się stajesz. Jak dostawca wpływa na reputację hotelu (i odwrotnie) - moderator Krzysztof Łobodziński
- Prezentacja: Z czego składa się skuteczna strategia marketingowa i co ma z nią wspólnego kot i ryba? - Maciej Martowicz (#CoachSamoZuo)
- Panel dyskusyjny: Wizerunek obiecuje, reputacja weryfikuje - marketing w służbie (lub na szkodę) hotelu - moderator Maciej Martowicz (#CoachSamoZuo)
BLOK IV
- Prezentacja: Kryzys, który zbudował nas na nowo - jak pożar wzmocnił reputację Hotelu Senator i jego zespołu - Filip Prokop (Hotel Senator, Starachowice)
- Prezentacja: Gołębiewski 2.0 - modernizacja wizerunku i strategii sprzedażowej - Marta Masłowska (Hotele Gołębiewski)
- Prezentacja: ROI - Reputacja Opinie Inwestycja. Jak skutecznie budować długotrwałe i rentowne relacje z klientem biznesowym i indywidualnym - Wojciech Herra
- Prezentacja: 4 wymiary reputacji - jak stać się renomowanym obiektem i utrzymać pozycję - Ewa Wilmanowicz (Instytut Reputacji)
Wyjątkowym elementem konferencji będzie wieczorna Gala Polecani w Eventach, podczas której uhonorowane zostaną obiekty eventowe najczęściej rekomendowane w branżowym plebiscycie. Gala połączona będzie z uroczystą kolacją, open barem i wspólną zabawą do późnych godzin nocnych.
Tydzień przed konferencją, 5-6 listopada 2025, odbędą się spotkania Business Speed Dating Online. To szybkie rozmowy hotelarzy z dostawcami produktów i usług, które pozwalają nawiązać cenne relacje biznesowe. Pierwsze 30 hoteli, które zgłoszą się do BSD Online, otrzyma bezpłatne bilety na konferencję oraz udział w gali.
Wydarzeniu patronują jako wsparcie branżowe i medialne m.in. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polish Hoteliers, InwestycjewKurortach.pl, Inspektor Hotelowy, Polecani w Eventach oraz Horeca Business Club.
Pełen program i bilety na stronie organizatora pod linkiem.