Ruszył hotel na Ptasiej Wyspie w Mikołajkach

W pięciogwiazdkowym Hotelu Mikołajki część pokoi przeznaczono na sprzedaż w systemie condo. Do kupienia zostało jeszcze 13 z 25 apartamentów. Ceny od 664 tys. zł do ponad 2,4 mln zł za w pełni wykończony apartament.

Położony na Ptasiej Wyspie hotel wybudował trójmiejska spółka Inpro. Deweloper specjalizuje się w inwestycjach mieszkaniowych, ale na swoim koncie ma także obiekt hotelowy – Dom Zdrojowy w Jastarni. Inwestycja w Mikołajkach została otwarta w połowie września tego roku, po ponad 2 latach budowy. W hotelu znajduje się 78 pokoi i 25 condoapartamentów, profesjonalne SPA, basen, sauny i łaźnie, dwie restauracje, trzy sale konferencyjne oraz marina.

Inwestycję wyróżnia lokalizacja – obiekt powstaje na wyspie wchodzącej daleko w jezioro Mikołajskie. Takie położenie zapewni właścicielom apartamentów panoramiczne widoki z okien, na połyskującą taflę wody, a jednocześnie centrum Mikołajek, i główną przystań jachtową przy Al. Kasztanowej. - Dzięki temu goście mogą odpocząć w niezwykłym miejscu, które z każdej strony otacza woda, dając jednocześnie wiele możliwości spędzania czasu wolnego - tłumaczy Ireneusz Czerski, dyrektor Hotelu Mikołajki.

Udogodnienia dla gości i właścicieli apartamentów
W częściach wspólnych działa SPA Decus Aquae, dysponujące dziesięcioma gabinetami. Wykonywane są tam między innymi masaże, zabiegi kosmetyczne, pielęgnacyjne czy ajurwedyjskie. Wśród gabinetów jest także taki przeznaczony do zabiegów dla dwóch osób, czyli np. wspólnego masażu, czy gabinet VIP z prywatnym jacuzzi. Tuż obok znajdują się nowoczesne sauny i łaźnie, a także słoneczna łączka, w której możliwe jest bezpieczne opalanie bez szkodliwego działania promieni UV. Mieści się tu także basen dla dorosłych z leżankami masującymi i dwa jacuzzi oraz brodzik dla dzieci.

W obiekcie działają dwie restauracje – New Island Pub i Yachtova. Jak informuje deweloper pierwsza z nich to ekskluzywne miejsce, z kameralną atmosferą i daniami będącymi połączeniem nowoczesnej kuchni z regionalnymi. Yachtova zaś posiada ponad 300 mkw i jest przystosowana do organizacji dużych eventów. W bezpośrednim sąsiedztwie mieszczą się trzy sale konferencyjne wyposażone w sprzęt multimedialny i audiowizualny, które można z nią łączyć uzyskując powierzchnię nawet 650 mkw. Na koniec listopada tego roku ruszyć ma jeszcze klub nocny i kręgielnia.

Wśród atrakcji znajduje się także ekomarina z 38 miejscami do cumowania otwarta dla wszystkich żeglarzy. Ci goście, którzy nie posiadają własnej łodzi mogą wypożyczyć luksusowy jacht ze sternikiem, wyposażony między innymi w telewizor, DVD, mikrofalę i radiotelefon.

Ceny i standard apartamentów
W chwili obecnej deweloper posiada jeszcze w sprzedaży 13 z 25 apartamentów w systemie condo. Ceny w graniach 14,7 – 30 tys. zł brutto za mkw. Za całość zapłacić trzeba od 664 tys. zł do nawet ponad 2 mln 770 tys. zł. Cena całości obejmuje już podatek VAT (w tym przypadku jest to 23 proc., gdyż obiekt ma status budynku użytkowego) oraz kompleksowe wykończenie pod klucz, bez możliwości własnej aranżacji, ale w standardzie pięciogwiazdkowego hotelu (do wyboru 2 kolorystyki wyposażenia apartamentu). Metraże dostępnych jeszcze condoapartamentów wahają się od 30 do 102 mkw. Najwięcej lokali kosztuje ok. 1 mln zł i ma średni metraż 45-50 mkw.

Wyposażenie lokali obejmuje klimatyzację, wygodne biurko, sofę, telefon, sejf i bezprzewodowy internet. Wszystkie condo apartamenty mają tarasy, panoramiczne okna i w pełni aneksy kuchenne. W apartamentach 2-pokojowych kuchnie będą wyposażone w zmywarkę, lodówkę, zlewozmywak, kuchenkę elektryczną 2 palnikową, zabudowę w meble. Ci, którzy kupią lokal na parterze także gwarancję cumowania łodzi przy nabrzeżu.

System zysków codno
Inpro informuje, że kupując apartament w hotelu można liczyć na zysk ok. 38 tys. zł rocznie. Deweloper nie gwarantuje jednak kwoty rocznego przychodu w formie umowy. Apartament będzie wynajmowany przez ok. 11 miesięcy w roku. Pozostały czas może być zajmowany przez właściciela. Właściciel może zarezerwować dla siebie apartament 15 dni w sezonie wysokim (15 czerwiec – 15 wrzesień) i 15 dni poza sezonem. Umowę zawiera się na 10 lat.  Podział zysków ofertowany przez Inpro to przychód brutto z danego apartamentu za noclegi (bez wyżywienia) dzielony jest w proporcjach 50 proc. dla właściciela i 50 proc. dla hotelu. Koszty marketingu, bieżącej obsługi pokoi i hotelu spoczywają na deweloperze. Właściciel condo apartamentu musi liczyć się z dodatkowym kosztem ok. 600 – 800 zł czynszu, w który wliczane będzie m.in. media, koszty zarządzania nieruchomością, fundusz remontowy, ubezpieczenie części wspólnych i ochrona.

 

OBEJRZYJ GALERIĘ NAJNOWSZYCH ZDJĘĆ Z INWESTYCJI >>> (fot. Inpro)

 

 
Te zdjęcia są ciekawe:
Te zdjęcia są ciekawe:

Bądź na bieżąco z naszymi najciekawszymi artykułami!
Kliknij Obserwuj w Google News!

Obserwuj nas w Google News
Copyright

Stawiamy na jakościowe, autorskie i rzetelne treści. Nie kopiujemy tekstów od innych, nie kredniemy treści z zagranicznych portali. Uszanuj naszą pracę autorską i czas poświęcony na przygotowanie materiałów. Jeśli zależy ci na zacytowaniu fragmentu lub podaniu przytoczonych przez nas danych - prosimy podaj źródło: portal InwestycjewKurortach.pl