Konferencja Solid Out, czyli jak skutecznie dotrzeć do turystów

Konferencja to cały dzień merytorycznego wsparcia dla właścicieli hoteli, pensjonatów, miejsc wypoczynkowych. Eksperci z wielu branż odpowiedzą na kluczowe pytania związane z poznaniem, pozyskaniem i utrzymaniem gości. Bo jak podkreśla jeden z prelegentów konferencji – Robert Kozielski wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego oraz autor wielu publikacji z zakresu marketingu – tylko 35 proc. zakupów ma charakter zaplanowany, pozostałe dokonywane są pod wpływem emocji. Ekspert postara się odpowiedzieć na pytanie, jak w tych „niepewnych” czasach przekonać gości do konkretnego obiektu hotelowego.
Z kolei Zbigniew Bugaj z Instytutu Rynku Hotelarskiego opowie o tym, jakich zabiegów użyć, by nie sprzedawać tylko „łóżka i śniadania”, ale coś więcej. Wiele uwagi poświęcone będzie także m.in. sprzedaży online, ale także nawiązywaniu pogłębionych relacji bezpośrednich z gośćmi, w tym spersonalizowanej komunikacji z turystami – o tym ostatnim opowiedzą m.in. Mateusz Zieliński z Profitroom oraz Marek Bielecki z Agraf.
Osobny panel poświęcony będzie sposobom maksymalizacji przychodów w hotelarstwie. Poprowadzi go Adam Czekaj z Travelclick.
Konferencja kierowana jest nie tylko do sieci hotelowych i dużych obiektów, ale także do właścicieli mniejszych obiektów, w tym condohoteli, aparthoteli, a także osób indywidualnych posiadających nieruchomości condo czy apartamenty wakacyjne. Koszt uczestnictwa 400 zł netto + 23 proc. VAT.
Szczegółowy program konferencji >>>
- Coraz więcej sufitów do hoteli i restauracji eco
- 9 września nowa edycja kongresu Hotel Management
- Jak się projektuje przyjazną akustykę? Najbardziej ekologiczny hotel w Holandii już wie
- Ekologiczna wiedza na najwyższym poziomie - PLGBC Green Building Symposium
- Sale konferencyjne: fakty i mity dobrej akustyki
- Hotelowa konferencja Eurobuild 18 kwietnia w Łodzi
- Hotele z górnej półki: trendy na rynku w Polsce
- Jak umeblować przestrzeń wokół budynku?
- Hotele w Polsce – budować czy nie?
- Konferencja Solid Out, czyli jak skutecznie dotrzeć do turystów