Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Stosujemy je w celu lepszego dopasowania treści do odbiorcy, prezentacji reklam oraz w celach statystycznych. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

Wiedza ekspercka - oferta szkoleniowa na Targach WorldHotel

9. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel już za miesiąc. W czasie wydarzenia zaplanowano wiele szkoleń, których tematyka zainteresuje zarówno osoby przymierzające się do inwestycji, jak i działające już w biznesie.

Organizator Targów WorldHotel, firma MT Targi Polska, zaplanowała szkolenia i konferencje na każdy z trzech dni targowych. – Prowadzą je doświadczeni praktycy, więc wysłuchanie ich może stać się inspiracją, by wdrożyć zmiany lub całkiem nowe pomysły w swoich przedsięwzięciach – zapewnia Grzegorz Sendor, koordynator Targów WorldHotel.

Pierwszego dnia, 12 października, odbędzie się m.in. śniadanie biznesowe dla prezesów i dyrektorów największych hoteli w Polsce. Tematem tegorocznej dyskusji będzie „Gospodarka współdzielenia - nowy partner czy zagrożenie?”. Gospodarzem tego wydarzenia, na które obowiązuje specjalne zaproszenie, jest Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego wraz z MT Targi Polska.

Drugie szkolenie tego dnia dotyczyć będzie sprawnego prowadzenia hotelu. Zarządzający obiektami mogą skorzystać z propozycji, których celem jest nauka optymalizacji procesów w hotelarstwie i gastronomii. W ramach Akademii Hotelarza odbędzie się szkolenie pt. „Efektywna organizacja pracy hotelu”, podczas którego będzie można dowiedzieć się jak budować strukturę zatrudnienia w poszczególnych pionach, jak ustalać wysokość zarobków oraz systemów premiowych na poszczególnych stanowiskach. Spotkanie odbędzie się 12 października o godzinie 12.00. Koszt szkolenia to 249 zł netto.

Zanim powstanie nowy obiekt
Rynek hotelarski w Polsce cały czas się rozwija, powstaje wiele obiektów różnej kategorii i o różnym charakterze. Podstawą udanego biznesu jest dobre przygotowanie projektu, w czym mogą być pomocne szkolenia w czasie targów.

Firma Projekt Hotel w drugim dniu targów, 13 października poprowadzi seminarium pt. „ABC inwestycji hotelarskiej”. Skierowane jest ono do osób, które planują inwestycję hotelarską albo już taką prowadzą i stają przed różnymi wyzwaniami. W trakcie wykładu prowadzący zaprezentują teorię oraz przykłady działań, jakie powinien prowadzić inwestor, aby osiągnąć sukces. Omówione zostaną zarówno zagadnienia związane z doborem lokalizacji, przeprowadzeniem rzetelnej analizy rynku i konkurencji, a także dotyczące budżetu i finansowania projektu. Nie zabraknie porad dla inwestorów, będzie można także zapoznać się z programem do kontrolingu hotelowego USALI Comarch BI Point. Dodatkowo przewidziana jest rozmowa na temat chińskich marek hotelowych w Europie i potencjale inwestorów z Państwa Środka. Bezpłatne seminarium odbędzie się o godzinie 10.30.

Nie zabraknie też tematyki związanej z promocją hotelu w Internecie. Przedstawiciele z grupy eHoliday.pl poprowadzą spotkanie pt. „Zarządzanie wizerunkiem hotelu w Internecie - trendy, narzędzia, technologie”. Będzie miało ono miejsce 13 października o godzinie 11.30.

Innym obszarem, który dynamicznie się zmienia jest Big Data. Dostęp do ogromnej ilości danych wymaga umiejętności dokonania analizy i wyciągnięcia właściwych wniosków. Firma Z-Faktor we współpracy z MPI Poland Chapter poprowadzi bezpłatne szkolenie pt. „Wpływ czegoś na coś a maksymalizacja zysków hotelowych. Co mierzyć a czego nie?" W dyskusji wezmą udział doświadczeni hotelarze reprezentujący zarówno hotele sieciowe, jak i niezależne. Szkolenie odbędzie się też w drugim dniu targów o godzinie 10.30.   

Ostatniego dnia zajęcia dla inwestorów planujących uruchomienie hotelu w zabytkowym obiekcie interesująca będzie bezpłatna konferencja pt. „Realizacja funkcji hotelowych w obiektach zabytkowych”. Organizatorem spotkania jest firma Archaios. Eksperci zaprezentują wybrane realizacje architektoniczne w obiektach zabytkowych oraz opowiedzą o Domach Pielgrzyma jako udanych przykładach takich projektów. Uwaga będzie poświęcona również współpracy architekta z konserwatorem, a w czasie indywidualnych konsultacji będzie można zasięgnąć informacji o procedurze uzyskiwania zezwoleń konserwatorskich. Poza tym przybliżony będzie temat możliwości pozyskiwania środków z programów europejskich. Konferencja zaplanowana jest na 14 października na godzinę 10.30.

Targi WorldHotel odbędą się w dniach 12-14 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Do 10 października można dokonać rejestracji online, która uprawnia do bezpłatnego wejścia na targi.

Pełna lista konferencji towarzyszących targom WorldHotel 2016 >>>

 

 

Żadna część, jak i całość utworów zawartych na portalu nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody portalu InwestycjewKurortach.pl. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody portalu InwestycjewKurortach.pl lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

 
 
Partnerzy serwisu