Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Stosujemy je w celu lepszego dopasowania treści do odbiorcy, prezentacji reklam oraz w celach statystycznych. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

Konferencja Solid Out, czyli jak skutecznie dotrzeć do turystów

Już w najbliższy piątek 3 marca w Warszawie konferencja organizowana przez Instytut Rynku Hotelarskiego. Główne wątki i tematy dotyczyć będą skutecznego dotarcia do gości hotelowych. Eksperci przedstawią analizy i trendy związane z oczekiwaniami gości, prowadzeniem procesu sprzedaży i marketingu hoteli.

Konferencja to cały dzień merytorycznego wsparcia dla właścicieli hoteli, pensjonatów, miejsc wypoczynkowych. Eksperci z wielu branż odpowiedzą na kluczowe pytania związane z poznaniem, pozyskaniem i utrzymaniem gości. Bo jak podkreśla jeden z prelegentów konferencji – Robert Kozielski wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego oraz autor wielu publikacji z zakresu marketingu – tylko 35 proc. zakupów ma charakter zaplanowany, pozostałe dokonywane są pod wpływem emocji. Ekspert postara się odpowiedzieć na pytanie, jak w tych „niepewnych” czasach przekonać gości do konkretnego obiektu hotelowego.

Z kolei Zbigniew Bugaj z Instytutu Rynku Hotelarskiego opowie o tym, jakich zabiegów użyć, by nie sprzedawać tylko „łóżka i śniadania”, ale coś więcej. Wiele uwagi poświęcone będzie także m.in. sprzedaży online, ale także nawiązywaniu pogłębionych relacji bezpośrednich z gośćmi, w tym spersonalizowanej komunikacji z turystami – o tym ostatnim opowiedzą m.in. Mateusz Zieliński z Profitroom oraz Marek Bielecki z Agraf.



Osobny panel poświęcony będzie sposobom maksymalizacji przychodów w hotelarstwie. Poprowadzi go Adam Czekaj z Travelclick.

Konferencja kierowana jest nie tylko do sieci hotelowych i dużych obiektów, ale także do właścicieli mniejszych obiektów, w tym condohoteli, aparthoteli, a także osób indywidualnych posiadających nieruchomości condo czy apartamenty wakacyjne. Koszt uczestnictwa 400 zł netto + 23 proc. VAT.
Szczegółowy program konferencji >>>

 

Żadna część, jak i całość utworów zawartych na portalu nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody portalu InwestycjewKurortach.pl. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody portalu InwestycjewKurortach.pl lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

 
 
Partnerzy serwisu